sâmbătă, 9 februarie 2013

Buchetele noastre de mireasa pe microfon Oasis

Mari a fost in plin proces creativ saptamana aceasta si a realizat pentru voi cateva aranjamente mici si simpatice si cateva mai mari. Eu in teorie stiu perfect cum se fac buchetele de nunta si aranjamentele, dar practica ma da peste cap... ;-))) Contributia mea in toata saptamana asta a fost deci stresul cauzat lui Mari...
Concluzia pe care am tras-o noi in timpul orelor nesfarsite de lucru? Ambitia si entuziasmul nostru sunt nemarginite, dar indemanarea vine cu timpul... Daca ai rabdare si vrei sa inveti sa "floraresti" impreuna cu noi, o sa vina si indemanarea...
Dupa cum ti-am mai spus, magazinul nostru si acest blog le-am initiat pentru a-i putea ajuta pe cei pasionati de flori sa-si creeze singuri diverse aranjamente florale, eventual buchetul de nunta... Avand in vedere ca suntem incepatori si ca Mari doar acum cativa ani a mai facut un buchet de nunta pe microfon Oasis, suntem foarte multumite de rezultat.
Prea multa vorba si prea putine poze? Bine, hai ca nu te mai tin in suspans... Buchetul in cascada...

 

 
Buchetul rotund...
 
 
 
si corsajul pentru mire.
 




Nu-ti aratam totul in seara asta...
 
Dar daca vrei sa vezi cum arata numarul de primavara al revistei olandeze pentru iubitorul de flori...


 si suplimentul gratuit:


 Speram sa ti le putem oferi in curand, dupa ce am pus la punct magazinul online...

Salutari creative!
Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu