duminică, 31 martie 2013

O combinatie interesanta: flori si pantofi

Tot cautand buchete de mireasa pe internet am dat peste altceva... O poza cu o pereche de pantofi de mireasa la care li s-a aplicat un mic aranjament floral. Avand in vedere ca pantofii sunt slabiciunea mea, am cautat sa vad daca mai gasesc combinatia asta interesanta de pantofi cu flori. Nu pot sa spun ca imi place tot ce am gasit, dar pantofii lui Michel Tcherevkoff i-as cumpara imediat, daca ar exista in varianta purtabila... Prima poza cu pantofi de mireasa:

Fotograf: Iris Planting pentru studio 5982, Bloom's                                                            


Sandalele lui Scherer Gonsales:


 
 
Si preferatii mei, i-as vrea pe toti, colectia de incaltamintea din flori a fotografului Michel Tcherevkoff. Nu postez intreaga colectie aici, daca vrei sa vezi toate pozele acestui fotograf care, pentru un barbat, are un gust extraordinar in ceea ce priveste pantofii de dama, cauta-i numele pe Google.
 




 








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu