joi, 4 iulie 2013

Flori exotice, deosebite sau nebune pentru buchetul de mireasa (1): Protea

Ca inspiratie pentru viitoarele mirese, m-am gandit sa incep o serie de postari cu soiuri de flori mai putin cunoscute sau mai putin folosite. Pentru postarea de astazi am cautat poze cu diferite soiuri de Protea, o floare exotica disponibila in mai multe culori. Fiind mare, nu este nevoie de multe alte flori si verdeata pentru a putea realiza un buchet deosebit. Am cautat mai multe feluri de Protea albe, dar si cateva colorate, pentru miresele indraznete. Daca iti doresti asa ceva in buchet, informeaza-te din timp daca le poti comanda, fiindca majoritatea soiurilor nu sunt disponibile tot timpul anului, sunt flori de sezon.



Protea Arctic Ice
 

Protea Barbigera Snow Queen
 
Protea White Pride
 
Protea Blushing Bride
 
Protea Cynaroides (Pink King)

 Protea Black Beauty

 Protea Niobe 

  Protea Waratah

Sper sa iti placa selectia mea, iar daca nu, poate gasesti ceva sa-ti placa in postarile viitoare.
P.S. Pozele le-am gasit pe net, pe site-uri diferite, deci nu ne apartin.
 
Salutari creative!
 
Alina


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu