duminică, 13 ianuarie 2013

Ideile mele marete

Inca de anul trecut mi-am propus ca in 2013 sa fac cativa oameni fericiti. Stiu…, e cam ambitios planul meu, dar daca mi-am pus ceva in gand… O sa ma limitez la iubitorii de flori, altfel devine complicata situatia. Primul candidat de pe lista mea de iubitori de flori e Mari, mama subsemnatei. Poate al doilea esti tu?

Cei care ma cunosc nu o sa creada ca am un blog… Dar avand in vedere ca vreau sa impartasesc ceva cu voi, mi-am facut putin curaj… Vestea cea mare este ca peste vreo 2 saptamani vei putea vizita CreaMari, magazinul nostru virtual de produse si accesorii de design floral. Acum site-ul este inca in lucru, dar nu mai dureaza mult pana o sa-ti poti satisface curiozitatea.
Mari mi-a dat ideea acestui magazin. De cate ori vine in vizita la noi, o zi intreaga trebuie dedicata vizitarii unui magazin de flori, plante si accesorii florale. Ceva apa ii trebuie la ea, dar mancare nu, fiindca in ziua in care viziteaza Intratuin-ul, Mari se hraneste cu polenul din aerul de acolo… Prima data am insotit-o si eu, dar o zi intreaga e cam mult pentru mine, asa ca am renuntat, se descurca si singura…

Ideea este ca Mari e innebunita dupa flori si ar face toata ziua aranjamente florale. Daca ar fi fost posibil, ar fi vrut sa ajute intr-o florarie, fara plata, doar pentru a-si putea practica hobby-ul… Problema este ca secretele meseriei trebuie sa ramana secretele meseriei… Totusi, avand in vedere ca eu locuiesc de 11 ani in tara lalelelor, m-am gandit la o solutie care sa-i permita lui Mari sa stea cat mai des cu nasul in flori. Mi-a luat ceva timp, dar rezultatul este CreaMari.
Ti se pare interesanta ideea unui astfel de magazin, dar nu stii cum sa folosesti produsele si accesoriile florale? Nici o problema, Mari de-abia asteapta sa-ti arate cum se folosesc produsele noastre. Pe langa informatii generale despre flori, buretele floral, hrana pentru flori, etc., o sa gasesti aici si inspiratie (aranjamente pas cu pas).

Poate te intereseaza revista olandeza “ Special Bloemschikken”? Inclusiv cateva traduceri (gratis) la unele din aranjamentele descrise in aceasta revista? O poti cumpara din magazinul nostru! Prima editie pe 2013 (ianuarie- februarie) are un supliment cu 24 de aranjamente pentru toate bugetele si anotimpurile.
Intre 30 iulie si 2 august vreau sa organizez un curs de design floral. Daca vrei sa inveti cateva tehnici de design floral de la o profesoara olandeza, te asteptam! Am abordat-o in acest scop pe Nicolle Boerma si dansa este dispusa sa vina in Romania pentru un curs de 3 zile cu tema “ buchetul de mireasa”. Numarul necesar de cursanti este de 25 si la cererea noastra, pretul a fost facut pe masura buzunarului romanesc.
Daca ti-am trezit interesul, te mai astept pe aici…

Salutari creative!
Alina

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu