miercuri, 25 septembrie 2013

Poze de la Fleuramour 2013- cel mai important eveniment floral belgian din Alden Biesen

Weekend-ul trecut a avut loc Fleuramour, un eveniment vizitat de iubitori de flori din toata lumea. Creatiile florale prezentate acolo sunt facute atat de studenti cat si de cei mai cunoscuti designeri florali, cum ar fi Pim van den Akker si Moniek Vanden Berghe. Inca nu sunt postate multe poze pe net, dar am gasit cateva, cat sa iti faci o impresie. Ca sa le vezi, da clic pe poza aceasta:

 
 

Mergem la anul si noi??? :-)))

Salutari creative!
Alina

3 comentarii:

  1. Vaaai, ce frumos! Eu nici măcar nu ştiam de târgul ăsta, mulţumesc pentru pont. Mi-ar plăcea tare mult să ajung să-l vizitez.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu placere, Madam Florance! Poate la anul mergem impreuna, palaria florala vad ca o aveti... :-) Nu stiu daca ati vazut linkul pe care l-am postat pe pagina noastra de Facebook, il atasez si aici. Pe acest site puteti vedea nu numai cum au fost realizate aranjamentele si decorurile de la Fleuramour, dar toate articolele sunt legate de floristica.
    http://www.flowerweb.com/en/
    O seara buna!
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  3. Am văzut, cum să nu, vă urmăresc blogul cu drag. Mă bucur că vă place pălăria mea :)

    RăspundețiȘtergere