miercuri, 27 februarie 2013

Pfff, revin iar despre modalitatile de plata

Ieri am primit niste stiri alarmante de la primul client care a incercat sa plateasca produsele prin virament bancar. Costurile totale ale bancii cu pricina pentru un transfer bancar in EUR erau de EUR 18,-, pe langa costul produselor!!!!!!



Credeam ca exista o legislatie europeana care inlesneste plata online... Se pare ca nu. Pacat, eu am alte experiente cu plata online. Acesta a fost si motivul pentru care am oferit aceasta varianta pentru magazinul nostru. Am crezut ca o sa fie cea mai ieftina metoda de plata pentru cumparator.

Daca s-au mai interesat si altii si ne poti impartasi experiente asemanatoare, o sa elimin aceasta metoda de plata. Sau poate cunosti alte metode de transfer bancar cu costuri mai reduse? In cazul asta vrem sa aflam si noi...

Salutari creative!

Alina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu